الثلاثاء، 21 ديسمبر 2010

هو دة معناه ايه ؟؟؟




هو دة معناه ايه ؟؟؟
اني افضل احبك رغم خيااانتك ...
اني اشتاااق لك رغم هجرك ...
اني ادعي لك رغم قسوتك وبعدك ....
اني افتكر كل لحظة وكل كلمة كااانت بينااا بعدك ....
هو دة معناااه ايه ؟؟؟
اني لسة بحبك !!!
هو دة معناه ايه ؟؟
اني احاول اسمع اي كلمة او خبر عنك ...
اني اتمنى تبعت لي كلمة واشتاااق لنظرة منك ...
وانك رغم انك بقيت لوحدة غيري لسة يااااه بتمنى قربك ....
هو دة معناه ايه ؟؟؟
غير اني قلبي يوم ماااحبك حبك بجد
واني يوم ماوهبت ليك حبي وعواطفي كنت مصدقة مشاعرك
واني رغم قسوتك وخيااانتك وهجرك وبعدك وحبك لغيري لسه مصدقة قلبي اللي حبك
انك يوم ماااقلت لي بحبك كنت صااادق رغم كدبك ... وانك يوم ماااا خنت وبعت كنت خارج عن ارادتك ...
هو دة معناه ايه ؟؟؟ غير اني يوم ماهلاقي حب صادق بجد هضحك
وهندم وهقول ياااريت قلبي مااايوم كان شافك وحسك وياااريت كان مات يوم ماااحبك